AAK

AAK:s årsredovisning för 2020 är härmed offentliggjord

AAK:s årsredovisning för 2020 är nu publicerad och finns tillgänglig på såväl svenska som engelska på företagets hemsida, www.aak.com. Tryckta versioner av årsredovisningen kommer att distribueras till aktieägare och andra intressenter under vecka 16 och 17. För ytterligare information, vänligen kontakta: Jarl Andreasson Tillförordnad finansdirektör och Director Financial Control & Tax Mobil: +46 708 14 64 06 E-post: jarl.andreasson@aak.com Denna information är sådan information som AAK AB (publ.) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen

Läs hela inlägget

04

15

Alla Nyheter & Rapporter

Inbjudan till Securitas Investor update

Securitas
15
Securitas hälsar representanter för finansmarknad och media välkomna till en digital investerarpresentation onsdagen den 24 augusti 2022 med start kl 14.00 till cirka 16.00. Magnus Ahlqvist, VD och koncernchef och Andreas Lindback, CFO kommer att uppdatera er på vår strategi och informera om våra nya finansiella mål till följd av förvärvet av Stanley Security. Även Tony Byerly, Global President Securitas Technology, kommer att delta och svara på frågor. 14.00 Presentation och därefter möjlighet att ställa frågor Livesändningen av telefonkonferensen kan följas via denna länk: www.

ASSA ABLOY förvärvar J Newton Enterprises i USA

Assa Abloy
09
ASSA ABLOY har förvärvat J Newton Enterprises Inc, ett ledande bolag inom distribution och service av entréautomatik i Florida, USA. ”Det är med glädje jag välkomnar J Newton Enterprises till ASSA ABLOY. Förvärvet ligger i linje med vår strategi att förstärka vårt erbjudande inom entréautomatik”, säger Nico Delvaux, VD och koncernchef ASSA ABLOY. “J Newton Enterprises är en nyckelspelare i Florida som stärker vår nuvarande verksamhet och vårt serviceerbjudande inom entréautomatik i regionen, vilket ger oss möjlighet att erbjuda en ännu bättre kundupplevelse”, säger Massimo Grassi,